Jeg Har Det Fra Min Mor

A rap hit written, performed, and edited by the fantastic students of E’13 at Krogerup Højskole

LYRICS:

HAMMER:
jeg har så fucking mange penge og damerne sværmer mig.
drikker kun dyr champagne og blærer mig med min fede bil, fede stil og bling fra top til tå.
For det er den løgn I skal tro på.
For I virkeligheden er jeg en standard guy,
Der kæmper med mit job og min husleje.
Men når jeg vimer er jeg dope og rig fordi det er det som masserne kan li’.
Og alle monotone typer I myretuen danser kun til rap med autotune.
Så jeg vil fordumme min tekst, bandelyse intellect og end emit vers med at råbe BITCH

CHORUS:

Kast jeres hander op,
lad mig se jer gå amok.
Kast jeres hander op,
Med din lille honningkrop

Tøjet af,
hovedet ned I puden,
op med numsen,
ned I skuden

jeg har det fra min mor

PETER:
Fucking Peter
Sidder her, skriver på et hit,
Sidder med mit skrivekit og skriver rim på kredit.
Mit shit er fucking svedigt og dit mega kedeligt,
men hver en rapper til sit.
Masser af mennesker, der kaster deres hander op til vores sang, der med det same stryger til tops på diverse hitlister.
Jeg starter som en præmi?????
Mellem skidtfisk og Rasmas Seebach, prøv lige at sige tak for at vi leder musikken falde I hak
DU VED DET.
Hopper op på den danske musikscene, springer op, og sving dine smukke ben.

Olga
Hva’ det der hitter
sir’ det til dig på et svedt beat
en dedikeret sang på
3:44 klik
der går på omgang
langt ind i næste uge
svedigt trap track sygt let at gennemskue
Et skud fra hoften 1-2 derud af
mig og sjakket
brandfarligt skridt at tage
og man skal mene det
stå på en scene med det
gå i byen til det
sidde ned alene med det
Vi laver rav i den rigtig rav i den
det ikke så gavnende men
vi skal ha gang i den
Vi går amok men nok er aldrig nok
Så vi breaker freaker ud og holder ved og holder drooop

Onkel AAA
Kan vi inte backa baa
for det låter lige daa
skryver ut på unterbaa
så ja det lyter unterbar

Hur menge penge ligger ja på min stil?
Pannbann, briller, svampe, kniv
for jeg har et uvert liv
videoen er jeg nacken i
for sjøber hva america
fordeler Danmarks potteskar
Kontakta din nabrabar
de danser klar til onkel aa

Simon
Spiller ud fra ingredienser,
der skaber suspenser
og publikum danser
der er masser bas og
der er næsen ikke plads
til et omkvæd
for alle er med
og det skaber kædereaktion
når de ser syg simon bag
mikrofonen til til der kører i dit hoved
ding rapper om penge og piger alt det
der er på mode
og der er ikke noget du kan gøre
du må bare høre på vores smøre
og lad dig forføre
af dem med det fedeste musik til festen
mens resten af dem næsten ikke kan huske teksten
e’e’eller hvad ??

Leave a Reply

